Altijd hele fijne behandelingen bij Eva en Sabine. Wenkbrauwen worden altijd super mooi, ze doen het precies naar wens. Salon is ook heel mooi en prettig.
Eyebrow Waxing
Merlijn•over 4 years ago
Verified review
Super fijne behandeling zoals elke maand!
Eyebrow Waxing
Mandy•over 4 years ago
Verified review
Nu na een paar dagen heb ik nog steeds een rode huis boven mijn wenkbrauwen.
Classic Facials
Babette•over 4 years ago
Verified review
Opnieuw zeer fijne behandeling ontvangen!
Classic Facials
SPC•over 4 years ago
Verified review
Een zeer prettige 1e keer bij Eva.
Je merkt dat zij al de nodige ervaring heeft,ze heeft veel kennis ze is zeer attent en voelde mij gelijk welkom!
Ik kom zeker weer terug bij Eva.