Altijd hele fijne behandelingen bij Eva en Sabine. Wenkbrauwen worden altijd super mooi, ze doen het precies naar wens. Salon is ook heel mooi en prettig.
Wenkbrauwen harsen
Merlijn•meer dan 4 jaar geleden
Geverifieerde review
Super fijne behandeling zoals elke maand!
Wenkbrauwen harsen
Mandy•meer dan 4 jaar geleden
Geverifieerde review
Nu na een paar dagen heb ik nog steeds een rode huis boven mijn wenkbrauwen.
Facials / Gezichtsbehandelingen
Babette•meer dan 4 jaar geleden
Geverifieerde review
Opnieuw zeer fijne behandeling ontvangen!
Facials / Gezichtsbehandelingen
SPC•meer dan 4 jaar geleden
Geverifieerde review
Een zeer prettige 1e keer bij Eva.
Je merkt dat zij al de nodige ervaring heeft,ze heeft veel kennis ze is zeer attent en voelde mij gelijk welkom!
Ik kom zeker weer terug bij Eva.