Fijne behandelingen, goede sfeer en leuke vakkundige dames
Wenkbrauwen - threadenToon alles…
Anoniem•meer dan 4 jaar geleden
Geverifieerde review
Goede pedicure behandeling. Geeft tips en adviezen.
Pedicure
Ingrid•meer dan 4 jaar geleden
Geverifieerde review
Fijne behandeling van Eva gehad .heerlijke massage. Voor herhaling vatbaar
Facials / Gezichtsbehandelingen
Connie•meer dan 4 jaar geleden
Geverifieerde review
Super mooie salon met super personeel! Hele fijne sfeer, ik kwam helemaal zen thuis🙏❤️
Facials / Gezichtsbehandelingen
Anoniem•meer dan 4 jaar geleden
Geverifieerde review
Weer super tevreden en een heerlijke zachte stralende huid. Elke keer weer ga ik super ontspannen en opgeladen weer naar huis en kijk ik uit naar de volgende behandeling