Heerlijke behandeling gehad. Super fijne producten en Eva heeft het mega fijn gedaan! Ik was volledig zen erna! Helemaal top!
Classic Facials
Babette•over 4 years ago
Verified review
Vriendelijke deskundige specialiste, prima sfeer.
Face WaxingShow all…
Maryan•over 4 years ago
Verified review
Zoals altijd weer een fantastische ervaring!
Classic Facials
Anonymous•over 4 years ago
Verified review
Heel erg blij met mijn Biab behandeling. Caroline gaat heel grondig te werk en is op de details gericht. Ze neemt de tijd voor je en is ook nog eens heel gezellig! Ik kom zeker terug om mijn nagels weer te laten doen. Salon Sadonna, waar zij een plekje huurt, is heel netjes verzorgd. Ook de spullen waarmee ze de nagels doet, zijn erg schoon en netjes. Super!
Natural Nail Strengthening
Yaël•over 4 years ago
Verified review
Show venue reply...
Vriendelijke ontvangst en me goed geholpen met mijn twijfel over wel of niet mijn wenkbrauwen kleuren. Heel tevreden over het resultaat!