Heerlijke behandeling gehad. Super fijne producten en Eva heeft het mega fijn gedaan! Ik was volledig zen erna! Helemaal top!
Facials / Gezichtsbehandelingen
Babette•meer dan 4 jaar geleden
Geverifieerde review
Vriendelijke deskundige specialiste, prima sfeer.
Facials / GezichtsbehandelingenToon alles…
Maryan•meer dan 4 jaar geleden
Geverifieerde review
Zoals altijd weer een fantastische ervaring!
Facials / Gezichtsbehandelingen
Anoniem•meer dan 4 jaar geleden
Geverifieerde review
Heel erg blij met mijn Biab behandeling. Caroline gaat heel grondig te werk en is op de details gericht. Ze neemt de tijd voor je en is ook nog eens heel gezellig! Ik kom zeker terug om mijn nagels weer te laten doen. Salon Sadonna, waar zij een plekje huurt, is heel netjes verzorgd. Ook de spullen waarmee ze de nagels doet, zijn erg schoon en netjes. Super!
Nagelversteviging
Yaël•meer dan 4 jaar geleden
Geverifieerde review
Toon reactie salon...
Vriendelijke ontvangst en me goed geholpen met mijn twijfel over wel of niet mijn wenkbrauwen kleuren. Heel tevreden over het resultaat!