Fijne ontvangst met interesse in de persoon en genoeg ruimte voor rust en ontspanning. Goede uitleg van gebruikte handelwijze en korte massages tijdens inwerken producten. Voor herhaling vatbaar!
Facials / Gezichtsbehandelingen
Anoniem•meer dan 4 jaar geleden
Geverifieerde review
Heerlijke behandeling. Goede beurt voor mijn wenkbrauwen.
Facials / Gezichtsbehandelingen
Annet van loon•meer dan 4 jaar geleden
Geverifieerde review
Perfect!
Pedicure
Sabine•meer dan 4 jaar geleden
Geverifieerde review
Goede vakkundige behandeling en adviezen. Werken op tijd. Vriendelijke sfeer in de salon.