Voor het eerst een manicure met Gellac laten doen. Erg tevreden, m’n nagels zien er weer pico bello uit!
Gel Nails ManicureShow all…
SPC•about 5 years ago
Verified review
Heb een fijne ochtend gehad en heb het gevoel dat mijn huid goed verzorgd is.
Classic Facials
kruythoff•about 5 years ago
Verified review
Mijn nagels waren echt in zeer slechte conditie. Na de behandeling door een ontzettend vriendelijke Caroline zagen mijn nagels er geweldig uit. Ik kan iedereen deze behandeling aanraden. Ik ga zeker weer terug naar Caroline.
Natural Nail Strengthening
Diana•about 5 years ago
Verified review
Show venue reply...
Sabine is heel professsioneel, behandeling helemaal top en ontzettend vriendelijk. In een hele prettige ambiance
Face WaxingShow all…
jeneke•about 5 years ago
Verified review
Sabine heeft mijn nagelriemen verzorgd en bijgeknipt. Daarnaast heeft ze de verharding rondom mijn nagels verwijderd. Mijn handen zijn weer zacht en zien er verzorgd uit.
Ik ben erg tevreden met de service!