Voor het eerst een manicure met Gellac laten doen. Erg tevreden, m’n nagels zien er weer pico bello uit!
Facials / GezichtsbehandelingenToon alles…
SPC•ongeveer 5 jaar geleden
Geverifieerde review
Heb een fijne ochtend gehad en heb het gevoel dat mijn huid goed verzorgd is.
Facials / Gezichtsbehandelingen
kruythoff•ongeveer 5 jaar geleden
Geverifieerde review
Mijn nagels waren echt in zeer slechte conditie. Na de behandeling door een ontzettend vriendelijke Caroline zagen mijn nagels er geweldig uit. Ik kan iedereen deze behandeling aanraden. Ik ga zeker weer terug naar Caroline.
Nagelversteviging
Diana•ongeveer 5 jaar geleden
Geverifieerde review
Toon reactie salon...
Sabine is heel professsioneel, behandeling helemaal top en ontzettend vriendelijk. In een hele prettige ambiance
Facials / GezichtsbehandelingenToon alles…
jeneke•ongeveer 5 jaar geleden
Geverifieerde review
Sabine heeft mijn nagelriemen verzorgd en bijgeknipt. Daarnaast heeft ze de verharding rondom mijn nagels verwijderd. Mijn handen zijn weer zacht en zien er verzorgd uit.
Ik ben erg tevreden met de service!