Super lieve en deskundige assistenten. Heel blij mee :)
Sultan•3 months ago
Verified review
Vriendelijk en openheid over eventuele vragen. Een prettige plek om behandeld te mogen worden. Hele lieve medewerkster (naam ben ik kwijt).
Carmen•3 months ago
Verified review
Super tevreden, heel goed geholpen en goede advies gehad
Jihame Naziha•3 months ago
Verified review
Heldere uitleg, en vriendelijk personeel.
Zainab •4 months ago
Verified review
Afspraak als zeer fijn ervaren. Goed ontvangen. Laagdrempelig, maar er wordt toch goed naar je geluisterd en advies gegeven. Ging er voor een algemeen gesprek, maar gelijk meerdere afspraken ingepland. Indruk was dus zeer goed.