Super lieve en deskundige assistenten. Heel blij mee :)
Sultan•3 maanden geleden
Geverifieerde review
Vriendelijk en openheid over eventuele vragen. Een prettige plek om behandeld te mogen worden. Hele lieve medewerkster (naam ben ik kwijt).
Carmen•3 maanden geleden
Geverifieerde review
Super tevreden, heel goed geholpen en goede advies gehad
Jihame Naziha•3 maanden geleden
Geverifieerde review
Heldere uitleg, en vriendelijk personeel.
Zainab •4 maanden geleden
Geverifieerde review
Afspraak als zeer fijn ervaren. Goed ontvangen. Laagdrempelig, maar er wordt toch goed naar je geluisterd en advies gegeven. Ging er voor een algemeen gesprek, maar gelijk meerdere afspraken ingepland. Indruk was dus zeer goed.