Ben blij met de behandeling die mij is geadviseerd me huid is mooi glow en had een top uitleg gekregen door een lieve meid dit is me eerste keer en ben super blij echt waar en ik kom zeker weer terug. ♥️👌🏼
w.e.•about 3 years ago
Verified review
De medewerker is echt lief en duidelijk en nog eerlijk
Ze neemt tijd om alles te uitlegen en duidelijk maken
Sanaa•about 3 years ago
Verified review
Goed en vlot behandeld ❤️
Ebru•about 3 years ago
Verified review
Goede service!!
Dino•about 3 years ago
Verified review
Vriendelijk ontvangst en medewerkers. Schone en nette salon.