Ik ben heel erg goed ontvangen en heb hele goede uitleg gekregen. Was zeer fijn. Het ziet er heel mooi en schoon uit. Zeer een aanrader.
Saskia•about 3 years ago
Verified review
Kreeg goeie uitleg wat voor behandeling er bij mijn gezicht paste!
Lieve dame en je ziet meteen dat ze weet waar ze over praat.
Mina•over 3 years ago
Verified review
Zoals altijd goeie service en fijne behandeling. Voor het eerst mijn dochter van 14 behandeld wat zij als erg prettig heeft ervaren. Loubna is echt lief bevestigde ze.
Osvaldina•over 3 years ago
Verified review
Goed geholpen. Vriendelijke medewerkers en een school salon.