Mijn eerste bezoek aan deze schoonheidssalon was heel positief. Een rustige en schone omgeving, en een vriendelijke dame die alles duidelijk uitlegde. De behandeling werd netjes en professioneel uitgevoerd. Ik voelde me welkom en ontspannen.
Inga•5 months ago
Verified review
Wat is Lisette een topper !
Bouchra•5 months ago
Verified review
Ik ben tevreden over de gezichtsbehandeling, het voelt weer helemaal schoon.
Esma •5 months ago
Verified review
Vriendelijk personeel
z•5 months ago
Verified review
Ik ben zeer tevreden over mijn behandeling. Super mooi resultaat & goed advies mogen ontvangen. Ik kom zeker terug!