Mijn eerste bezoek aan deze schoonheidssalon was heel positief. Een rustige en schone omgeving, en een vriendelijke dame die alles duidelijk uitlegde. De behandeling werd netjes en professioneel uitgevoerd. Ik voelde me welkom en ontspannen.
Inga•5 maanden geleden
Geverifieerde review
Wat is Lisette een topper !
Bouchra•5 maanden geleden
Geverifieerde review
Ik ben tevreden over de gezichtsbehandeling, het voelt weer helemaal schoon.
Esma •5 maanden geleden
Geverifieerde review
Vriendelijk personeel
z•5 maanden geleden
Geverifieerde review
Ik ben zeer tevreden over mijn behandeling. Super mooi resultaat & goed advies mogen ontvangen. Ik kom zeker terug!