De sfeer is al ontspannen bij binnenkomst (muziek, geur) en iedereen is erg gastvrij zodat je je enorm welkom voelt.
Met veel deskundigheid wordt er gekeken naar wat mijn huid op dat moment het meest nodig heeft.
Treatment by Isabel Luske•
Eyebrow & Eyelash TintingShow all…
Marjolein•over 2 years ago
Verified review
Professioneel, gastvrij, altijd een gezellige sfeer en top behandelingen!
Classic Facials
Sophie•over 2 years ago
Verified review
Super blij met de laserbehandelingen en met de professionele en fijne zorg van Linda!
Treatment by Linda•Laser Hair Removal
Dieke•over 2 years ago
Verified review
Heel goed, erg tevreden
Eyelash Perming
Sterre•over 2 years ago
Verified review
veelzijdige salon. Ik ga hier heen voor gezichtsbehandelingen, ontharingsbehandelingen, mani- en pedicures etc.
Altijd gezellig, vriendelijk en lief personeel, welke je de juiste adviezen qua behandelingen geven. Ik raad iedereen deze salon aan!