De sfeer is al ontspannen bij binnenkomst (muziek, geur) en iedereen is erg gastvrij zodat je je enorm welkom voelt.
Met veel deskundigheid wordt er gekeken naar wat mijn huid op dat moment het meest nodig heeft.
Behandeling door Isabel Luske•
LED LichttherapieToon alles…
Marjolein•meer dan 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Professioneel, gastvrij, altijd een gezellige sfeer en top behandelingen!
Facials / Gezichtsbehandelingen
Sophie•meer dan 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Super blij met de laserbehandelingen en met de professionele en fijne zorg van Linda!
Behandeling door Linda•Laserontharen
Dieke•meer dan 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Heel goed, erg tevreden
Wimper permanent
Sterre•meer dan 2 jaar geleden
Geverifieerde review
veelzijdige salon. Ik ga hier heen voor gezichtsbehandelingen, ontharingsbehandelingen, mani- en pedicures etc.
Altijd gezellig, vriendelijk en lief personeel, welke je de juiste adviezen qua behandelingen geven. Ik raad iedereen deze salon aan!