Annebel ging erg professioneel te werk. Ik ben super blij met mijn wenkbrauwen. De sfeer was ook erg gezellig!
Treatment by Annabel•Eyebrow Waxing
sjaantje•over 2 years ago
Verified review
Perfecte uitvoering van de behandeling, prachtige professionele salon
Treatment by Annabel•Laser Hair Removal
Zira•over 2 years ago
Verified review
Heerlijke super fijne salon, behandelingen en personeel!
Treatment by Annabel•Laser Hair Removal
Zira•over 2 years ago
Verified review
Altijd prettig ontspannen sfeer in de salon;
Altijd oprechte interesse in hoe t met mij gaat;
Altijd ga ik met mooi verzorgde wimpers en vrolijk weer naar huis! 😃
Treatment by Isabel Luske•Eyelash Extensions
anita•over 2 years ago
Verified review
Goede sfeer,schoon, kundig en vriendelijk persoon.