Annebel ging erg professioneel te werk. Ik ben super blij met mijn wenkbrauwen. De sfeer was ook erg gezellig!
Behandeling door Annabel•Wenkbrauwen harsen
sjaantje•meer dan 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Perfecte uitvoering van de behandeling, prachtige professionele salon
Behandeling door Annabel•Laserontharen
Zira•meer dan 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Heerlijke super fijne salon, behandelingen en personeel!
Behandeling door Annabel•Laserontharen
Zira•meer dan 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Altijd prettig ontspannen sfeer in de salon;
Altijd oprechte interesse in hoe t met mij gaat;
Altijd ga ik met mooi verzorgde wimpers en vrolijk weer naar huis! 😃
Behandeling door Isabel Luske•Wimperextensions
anita•meer dan 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Goede sfeer,schoon, kundig en vriendelijk persoon.