De salon is gezellig,schoon en makkelijk te bereiken.
Isabel is vakkundig,vriendelijk en praat makkelijk met haar klanten.
Behandelingen die ik heb ondergaan waren goed en met ervaring.Ze wist me veel te vertellen over deze behandelingen.
Prijzen zijn ok en ze zijn altijd versie om net iets meer voor je te doen!
Ze kwam zelfs aan huis voor mijn bruids make up!
Geen negatieve punten te melden!
Treatment by Annabel•Classic Facials
Niek•over 2 years ago
Verified review
Het voelde in niks ongemakkelijk.. werd echt op mijn gemak gesteld
Treatment by Annabel•Cryotherapy
CS•over 2 years ago
Verified review
Top
Treatment by Annabel•Laser Treatments - Skin Rejuvenation
Maaike•over 2 years ago
Verified review
Veel tips wat je voor en na kan doen voor extra resultaat