Behandeling door Isabel Luske•Facials / Gezichtsbehandelingen
Marc•meer dan 2 jaar geleden
Geverifieerde review
De salon is gezellig,schoon en makkelijk te bereiken.
Isabel is vakkundig,vriendelijk en praat makkelijk met haar klanten.
Behandelingen die ik heb ondergaan waren goed en met ervaring.Ze wist me veel te vertellen over deze behandelingen.
Prijzen zijn ok en ze zijn altijd versie om net iets meer voor je te doen!
Ze kwam zelfs aan huis voor mijn bruids make up!
Geen negatieve punten te melden!
Behandeling door Annabel•Facials / Gezichtsbehandelingen
Niek•meer dan 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Het voelde in niks ongemakkelijk.. werd echt op mijn gemak gesteld
Behandeling door Annabel•Cryotherapie
CS•meer dan 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Top
Behandeling door Annabel•Laserbehandeling - huidverjonging
Maaike•meer dan 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Veel tips wat je voor en na kan doen voor extra resultaat