Hele fijne salon met deskundig personeel die je goed kunnen adviseren
Behandeling door Annabel•Afslankbehandeling
Femke•meer dan 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Een sterke behandeling met meteen resultaat
Behandeling door Isabel Luske•Facials / Gezichtsbehandelingen
Marc•meer dan 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Super mooie resultaten met deze behandeling! Alles werd duidelijk uitgelegd en al mijn vragen werden beantwoord. Ook kreeg ik mooie extra’s! Qua prijs kwaliteit helemaal top!! En een stuk voordeliger dan andere salons!