De behandeling was af en toe best gevoelig maar vond het fijn dat Isabel tijdens de behandeling de stappen verteld, hierdoor was ik voorbereid en erg op mijn gemak! Zeker niet verwacht al na 1 keer verschil te zien, over 4 weken de volgende geboekt
Echt een aanrader!
Treatment by Isabel Luske•Microdermabrasion
René•over 2 years ago
Verified review
Zo gezellig, persoonlijk en top kwaliteit van de behandelingen die ik heb ervaren. Zeker proberen!
PedicureShow all…
Caroline•over 2 years ago
Verified review
Fijne behandeling. Erg vakkundig uitgevoerd. Het resultaat is geweldig!
Treatment by Annabel•Cryotherapy
Marielle•over 2 years ago
Verified review
Een salon waar je met al je beautyvragen terecht kan. Erg professioneel!
Treatment by Isabel Luske•Microdermabrasion
Marielle•over 2 years ago
Verified review
Ontzettend fijne, gezellige, knusse en zeer professionele salon. Ze nemen alle tijd en geven je altijd het beste advies.
Treatment by Isabel Luske•Eyebrow & Eyelash Tinting