De behandeling was af en toe best gevoelig maar vond het fijn dat Isabel tijdens de behandeling de stappen verteld, hierdoor was ik voorbereid en erg op mijn gemak! Zeker niet verwacht al na 1 keer verschil te zien, over 4 weken de volgende geboekt
Echt een aanrader!
Behandeling door Isabel Luske•Microdermabrasie
René•meer dan 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Zo gezellig, persoonlijk en top kwaliteit van de behandelingen die ik heb ervaren. Zeker proberen!
PedicureToon alles…
Caroline•meer dan 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Fijne behandeling. Erg vakkundig uitgevoerd. Het resultaat is geweldig!
Behandeling door Annabel•Cryotherapie
Marielle•meer dan 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Een salon waar je met al je beautyvragen terecht kan. Erg professioneel!
Behandeling door Isabel Luske•Microdermabrasie
Marielle•meer dan 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Ontzettend fijne, gezellige, knusse en zeer professionele salon. Ze nemen alle tijd en geven je altijd het beste advies.
Behandeling door Isabel Luske•Wimpers en/of wenkbrauwen verven