Goed advies weet qua kleur voor de vakantie. En ook hoe je de nagels goed kan houden. Ik doe er altijd minimaal 2 weken mee. Soms meer dan 3. Echt strak en mooi gelakt. En het is altijd gezellig.
Treatment by Sophie•Manicure
Jenny•almost 3 years ago
Verified review
Heerlijke pedicure gehad!
Treatment by Sophie•Pedicure
Eva•almost 3 years ago
Verified review
Geweldig kan niet meer zonder haar. Vond het lastig om over te stappen na onze verhuizing maar blij dat ik haar heb gevonden
Treatment by Sophie•Manicure
Annebelle•almost 3 years ago
Verified review
Fijne professionele dame, ze heeft er een nieuwe vaste klant bij. helemaal blij weer de deur uitgegaan