Goed advies weet qua kleur voor de vakantie. En ook hoe je de nagels goed kan houden. Ik doe er altijd minimaal 2 weken mee. Soms meer dan 3. Echt strak en mooi gelakt. En het is altijd gezellig.
Behandeling door Sophie•Manicure
Jenny•bijna 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Heerlijke pedicure gehad!
Behandeling door Sophie•Pedicure
Eva•bijna 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Geweldig kan niet meer zonder haar. Vond het lastig om over te stappen na onze verhuizing maar blij dat ik haar heb gevonden
Behandeling door Sophie•Manicure
Annebelle•bijna 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Fijne professionele dame, ze heeft er een nieuwe vaste klant bij. helemaal blij weer de deur uitgegaan