Mijn eerste pedicure ervaring en ben heel tevreden!
Super ervaring !
Behandeling door Sophie•Pedicure
Kim•bijna 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Hele fijne ervaring. Zeer gastvrij ontvangen en heel professioneel
Behandeling door Sophie•Vrouwen harsen - bikinilijn
marielle•bijna 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Ben blij met mijn pedicure tot snel !
Behandeling door Sophie•Pedicure
Fatima•bijna 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Voor de eerste keer bij Sophie geweest en dat is me heel goed bevallen. Ze ontvangt je vriendelijk en vertelt tijdens de behandeling wat ze aan het doen is. In de stoel kun je heerlijk ontspannen.
Behandeling door Sophie•Facials / Gezichtsbehandelingen
Willemijn•bijna 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Sophie is een topper! Prima behandeling en onderwijl gezellig zitten praten. Ik ben tevreden over het eindresultaat en ga er voor een volgende behandeling zeer zeker weer heen!