Ontzettend lieve meiden! Mijn gellak is er mooi gedaan en ben heel blij met de service!
Gel Nails Manicure
Lisa sterk•over 7 years ago
Verified review
Prettige sfeer en heel goede behandeling.
Gel Nails Manicure
Anonymous•over 7 years ago
Verified review
Vriendelijke Chinese meiden. Behandelingsresultaat was prima. Meisje was erg toegewijd. Alleen zit je in een oude stoel met een afwasteiltje als voetenbad. Verwacht hier geen salon.