Ontzettend lieve meiden! Mijn gellak is er mooi gedaan en ben heel blij met de service!
Gellak manicure
Lisa sterk•meer dan 7 jaar geleden
Geverifieerde review
Prettige sfeer en heel goede behandeling.
Gellak manicure
Anoniem•meer dan 7 jaar geleden
Geverifieerde review
Vriendelijke Chinese meiden. Behandelingsresultaat was prima. Meisje was erg toegewijd. Alleen zit je in een oude stoel met een afwasteiltje als voetenbad. Verwacht hier geen salon.