Goede intake gehad, was een duidelijk verhaal. Meteen maar een vervolg afspraak gemaakt.
Adriënne •about 1 year ago
Verified review
Goed en duidelijk geïnformeerd door Romy! Er werd alle tijd voor mij genomen.
Fenna•about 1 year ago
Verified review
Altijd weer heerlijk om goed verzorgd te worden. (vooral als je geen teenager bent) Romy is vakkundig, vriendelijk en betrokken. Een afspraak is altijd weer een fijn verwen moment voor jezelf.
Astrid •about 1 year ago
Verified review
Super fijn geholpen. Aardig, vriendelijk en heel kundig. Toppertjes daar!!
Lianne•about 1 year ago
Verified review
Wat een prachtige salon. Ik voelde me heel welkom en ben reuze discreet geholpen! Wat een aardig personeel!