Goede intake gehad, was een duidelijk verhaal. Meteen maar een vervolg afspraak gemaakt.
Adriënne •ongeveer 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Goed en duidelijk geïnformeerd door Romy! Er werd alle tijd voor mij genomen.
Fenna•ongeveer 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Altijd weer heerlijk om goed verzorgd te worden. (vooral als je geen teenager bent) Romy is vakkundig, vriendelijk en betrokken. Een afspraak is altijd weer een fijn verwen moment voor jezelf.
Astrid •ongeveer 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Super fijn geholpen. Aardig, vriendelijk en heel kundig. Toppertjes daar!!
Lianne•ongeveer 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Wat een prachtige salon. Ik voelde me heel welkom en ben reuze discreet geholpen! Wat een aardig personeel!