Weer heerlijk genoten bij Romy!! En mijn wenkbrauwen zijn weer mooi zichtbaar.
Susanne•ongeveer 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Top behandeling en uitstekende uitleg en zorg
Pim •ongeveer 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Vriendelijk ontvangen en duidelijke uitleg. Mocht ik vragen hebben achteraf dan kan ik altijd bellen en/of mailen. Gelijk een afspraak gemaakt voor de behandeling, ik hoefde er niet eens over na te denken. Een goed gevoel erbij.
Mila•ongeveer 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Ik werd vriendelijk ontvangen. De kliniek ziet er netjes en verzorgd uit.
Jasmine heeft alles goed en duidelijk uitgelegd. Ze nam ook de tijd om mijn vragen te beantwoorden.