Mijn huid voelt weer heerlijk zacht en verzorgd aan. Naast de aandacht en de goede producten is ook de sfeer tijdens de behandeling top. Ruimte om te praten of stil te zijn. Alles is goed. Wederom bedankt Jasmine
M.h.•about 3 years ago
Verified review
Super aardig en echt een lekkere behandeling
M.P.•about 3 years ago
Verified review
Weer edn heerlijke behandeling gehad.
E.S.•about 3 years ago
Verified review
Eerste behandeling bij stralend. Er is een uitgebreide intake afgenomen over mijn huid. De gebruikte producten voelde fijn aan op mijn huid en mijn gezicht, hals, handen onderarmen zijn heerlijk gemasseerd gedurende de behandeling.
Classic Facials
Chelsea•about 3 years ago
Verified review
Het was een heerlijke behandeling. Wordt goed vertelt welk product er op je gezicht wordt gedaan en daarnaast lekker nek/kin massage. Ontspanning/rustgevend behandeling.