Altijd super!! Eerlijk advies en altijd een gezellig bezoekje. Zeeeeker aan te raden
P.v.•almost 3 years ago
Verified review
Eerlijk en super vriendelijk
J.H.•almost 3 years ago
Verified review
Heel fijn! Heb echt even kunnen ontspannen. Alles word goed uitgelegd, heerst een serene sfeer.
R.V.•almost 3 years ago
Verified review
Een super fijne en ontspannende gezichtsbehandeling gehad van Romy. Zeker het massage gedeelte is zó ultiem relaxed. Dankjewel weer voor deze super ontspannende en fijne behandeling en tot snel!
I.S.•almost 3 years ago
Verified review
Ik ben heel erg tevreden over de afspraak voor de laserontharing. De sfeer was fijn en gemoedelijk. Ik was best zenuwachtig voor de laser vanwege negatieve ervaringen in het verleden. Jasmine stelde me erg op mijn gemak, waardoor ik laseren nu wel als heel positief ervaren heb! Ik heb een nieuwe afspraak al staan!