Altijd super!! Eerlijk advies en altijd een gezellig bezoekje. Zeeeeker aan te raden
P.v.•bijna 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Eerlijk en super vriendelijk
J.H.•bijna 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Heel fijn! Heb echt even kunnen ontspannen. Alles word goed uitgelegd, heerst een serene sfeer.
R.V.•bijna 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Een super fijne en ontspannende gezichtsbehandeling gehad van Romy. Zeker het massage gedeelte is zó ultiem relaxed. Dankjewel weer voor deze super ontspannende en fijne behandeling en tot snel!
I.S.•bijna 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Ik ben heel erg tevreden over de afspraak voor de laserontharing. De sfeer was fijn en gemoedelijk. Ik was best zenuwachtig voor de laser vanwege negatieve ervaringen in het verleden. Jasmine stelde me erg op mijn gemak, waardoor ik laseren nu wel als heel positief ervaren heb! Ik heb een nieuwe afspraak al staan!