Hele fijne ervaring! De pedicure was professioneel, vriendelijk en zeer grondig. Mijn voeten voelen weer superzacht en verzorgd aan. De salon is schoon, stijlvol en je voelt je meteen op je gemak. Zeker een aanrader – ik kom graag terug!
Pedicure
Yaryna•11 months ago
Verified review
and this time.....the summer nailpolish! looka nice on my suntanned feet. thank you sweet Katya
Pedicure
Euphemia•11 months ago
Verified review
Super tevreden alweer. Fijne gesprekken en heel hygiënisch
Treatment by Anna•Pedicure
Gizem•11 months ago
Verified review
Pedicure by Anna, always the best! My feets are pretty again