Hele fijne ervaring! De pedicure was professioneel, vriendelijk en zeer grondig. Mijn voeten voelen weer superzacht en verzorgd aan. De salon is schoon, stijlvol en je voelt je meteen op je gemak. Zeker een aanrader – ik kom graag terug!
Pedicure
Yaryna•11 maanden geleden
Geverifieerde review
and this time.....the summer nailpolish! looka nice on my suntanned feet. thank you sweet Katya
Pedicure
Euphemia•11 maanden geleden
Geverifieerde review
Super tevreden alweer. Fijne gesprekken en heel hygiënisch
Behandeling door Anna•Pedicure
Gizem•11 maanden geleden
Geverifieerde review
Pedicure by Anna, always the best! My feets are pretty again