Heb weer prachtige wenkbrauwen, mooie witte tanden, perfecte nagels en mijn huid is stralend! Margere (sorry voor de spelling!) en Mariska jullie zijn fantastisch! Heeeeeeeeel blij met jullie ❤️ Tot snel!
PedicureShow all…
Paulina•about 7 years ago
Verified review
First and best experience. Will definitely continue..