Heb weer prachtige wenkbrauwen, mooie witte tanden, perfecte nagels en mijn huid is stralend! Margere (sorry voor de spelling!) en Mariska jullie zijn fantastisch! Heeeeeeeeel blij met jullie ❤️ Tot snel!
PedicureToon alles…
Paulina•ongeveer 7 jaar geleden
Geverifieerde review
First and best experience. Will definitely continue..