Prachtig resultaat! Sabina heeft precies de juiste kleur gekregen. Ze is erg professioneel en prettig in de omgang❤️
Aleksandra •2 months ago
Verified review
Ik kon op korte termijn terecht. Mijn eerste bezoek hier.
Vriendelijke, belangstellende jonge vrouw die me knipte. Geen kletspraatjes, wel authentiek.
Ik kom terug.
Styled by Sabine•Men's Haircut
Cees•2 months ago
Verified review
Eerste kennismaking met deze salon, met Sabine.
Alle lof, prettige ontvangst, in alle rust vakkundig met mij samen naar plan voor kapsel gekeken. Daarna het haar heerlijkgewassen, hoofd gemasseerd en heel professioneel geknipt en gestyled.Compliment!
Styled by Sabine•Ladies' Haircuts
Maria Anna Bolwerk•2 months ago
Verified review
Het was voor mij de eerste keer bij Studio Bien. Ik ben heel erg tevreden en goed geknipt. Heb weer een mooie bos krullen.
Sabine is een leuke aardige meid.
Anneke •3 months ago
Verified review
Leuke knip afspraak, met aandacht en kwaliteit. Zeer tevreden met het resultaat!