Studio Bien Nijmegen Reviews

van Broeckhuysenstraat 28, 6511PJ Nijmegen

Check availability and book online

Reviews are written by customers after their visit.

5,0
30 reviews

Filter by treatment

Filter reviews

Treatment

Filter by rating

Rating
Filter by rating

Verified reviews

Written by our customers, so you know what to expect at each and every venue.
Prachtig resultaat! Sabina heeft precies de juiste kleur gekregen. Ze is erg professioneel en prettig in de omgang❤️
Ik kon op korte termijn terecht. Mijn eerste bezoek hier. Vriendelijke, belangstellende jonge vrouw die me knipte. Geen kletspraatjes, wel authentiek. Ik kom terug.
Eerste kennismaking met deze salon, met Sabine. Alle lof, prettige ontvangst, in alle rust vakkundig met mij samen naar plan voor kapsel gekeken. Daarna het haar heerlijkgewassen, hoofd gemasseerd en heel professioneel geknipt en gestyled.Compliment!
Het was voor mij de eerste keer bij Studio Bien. Ik ben heel erg tevreden en goed geknipt. Heb weer een mooie bos krullen. Sabine is een leuke aardige meid.
Leuke knip afspraak, met aandacht en kwaliteit. Zeer tevreden met het resultaat!