Prachtig resultaat! Sabina heeft precies de juiste kleur gekregen. Ze is erg professioneel en prettig in de omgang❤️
Aleksandra •2 maanden geleden
Geverifieerde review
Ik kon op korte termijn terecht. Mijn eerste bezoek hier.
Vriendelijke, belangstellende jonge vrouw die me knipte. Geen kletspraatjes, wel authentiek.
Ik kom terug.
Styling door Sabine•Mannen knippen
Cees•2 maanden geleden
Geverifieerde review
Eerste kennismaking met deze salon, met Sabine.
Alle lof, prettige ontvangst, in alle rust vakkundig met mij samen naar plan voor kapsel gekeken. Daarna het haar heerlijkgewassen, hoofd gemasseerd en heel professioneel geknipt en gestyled.Compliment!
Styling door Sabine•Vrouwen knippen
Maria Anna Bolwerk•2 maanden geleden
Geverifieerde review
Het was voor mij de eerste keer bij Studio Bien. Ik ben heel erg tevreden en goed geknipt. Heb weer een mooie bos krullen.
Sabine is een leuke aardige meid.
Anneke •3 maanden geleden
Geverifieerde review
Leuke knip afspraak, met aandacht en kwaliteit. Zeer tevreden met het resultaat!