Studio Bien Nijmegen Reviews

van Broeckhuysenstraat 28, 6511PJ Nijmegen

Check beschikbaarheid en boek online

De reviews zijn geschreven door klanten na hun bezoek.

5,0
30 reviews

Filter op behandeling

Reviews filteren

Behandeling

Filter op beoordeling

Beoordeling
Filter op beoordeling

Geverifieerde reviews

Geschreven door onze klanten, zodat je weet wat je kunt verwachten bij elke salon.
Prachtig resultaat! Sabina heeft precies de juiste kleur gekregen. Ze is erg professioneel en prettig in de omgang❤️
Ik kon op korte termijn terecht. Mijn eerste bezoek hier. Vriendelijke, belangstellende jonge vrouw die me knipte. Geen kletspraatjes, wel authentiek. Ik kom terug.
Eerste kennismaking met deze salon, met Sabine. Alle lof, prettige ontvangst, in alle rust vakkundig met mij samen naar plan voor kapsel gekeken. Daarna het haar heerlijkgewassen, hoofd gemasseerd en heel professioneel geknipt en gestyled.Compliment!
Het was voor mij de eerste keer bij Studio Bien. Ik ben heel erg tevreden en goed geknipt. Heb weer een mooie bos krullen. Sabine is een leuke aardige meid.
Leuke knip afspraak, met aandacht en kwaliteit. Zeer tevreden met het resultaat!