Studio Bien Nijmegen Reviews

van Broeckhuysenstraat 28, 6511PJ Nijmegen

Check beschikbaarheid en boek online

De reviews zijn geschreven door klanten na hun bezoek.

5,0
30 reviews

Filter op behandeling

Reviews filteren

Behandeling

Filter op beoordeling

Beoordeling
Filter op beoordeling

Geverifieerde reviews

Geschreven door onze klanten, zodat je weet wat je kunt verwachten bij elke salon.
Ik ben al lange tijd klant bij Sabine en ze stelt me echt nooit teleur!🤩 Ze luisteren echt naar wat je wilt, de sfeer is top en ik loop elke keer weer helemaal blij en fris de deur uit. Absoluut een aanrader! ✨
Sabine luisterde goed naar mijn wensen en heeft me heel goed geknipt.
Het was voor mij de eerste keer bij studio Bien en ik ben heel erg tevreden. Ik ben erg goed geknipt en fijne adviezen gehad over de verzorging en styling van mijn krullen. Dankjewel Sabine.
Mijn krullen zijn goed geknipt en ik heb fijn advies gekregen voor de styling. Goede koffie, leuke locatie. En Sabine is een hele fijne kapster: ik kom zeker terug!
Goed geknipt, goede tips en goed gesprek. Aanrader!