Ik ben al lange tijd klant bij Sabine en ze stelt me echt nooit teleur!🤩 Ze luisteren echt naar wat je wilt, de sfeer is top en ik loop elke keer weer helemaal blij en fris de deur uit. Absoluut een aanrader! ✨
Vanity •3 maanden geleden
Geverifieerde review
Sabine luisterde goed naar mijn wensen en heeft me heel goed geknipt.
Styling door Sabine•Pony knippen
Ellen•4 maanden geleden
Geverifieerde review
Het was voor mij de eerste keer bij studio Bien en ik ben heel erg tevreden. Ik ben erg goed geknipt en fijne adviezen gehad over de verzorging en styling van mijn krullen. Dankjewel Sabine.
Martine•4 maanden geleden
Geverifieerde review
Mijn krullen zijn goed geknipt en ik heb fijn advies gekregen voor de styling. Goede koffie, leuke locatie. En Sabine is een hele fijne kapster: ik kom zeker terug!
Styling door Sabine•Vrouwen knippen
Amy•4 maanden geleden
Geverifieerde review
Goed geknipt, goede tips en goed gesprek. Aanrader!