Het is nu ruim een week na de behandeling (semi permanente wenkbrauwen) en ik vind het mooi, heel natuurlijk. Bij mee!
F.B.•over 3 years ago
Verified review
Nina is echt een topper. Stemt de vorm en kleur van permanente make-up wenkbrauwen heel zorgvuldig op je persoonlijke wensen af. Super mooi resultaat.
M.K.•over 3 years ago
Verified review
Vriendelijk ontvangen en heel kundig advies gehad. Duidelijk dat Mimi heel veel ervaring heeft!! Ik kom hier zeker terug!
M.B.•over 3 years ago
Verified review
Ik werd super goed geholpen en geadviseerd! Erg blij met het eindresultaat!
F.d.•over 3 years ago
Verified review
Mooie plek! Rustige omgeving en sfeer. Ik heb mijn wenkbrauwen laten doen door Cheri. Altijd goede service en mijn wenkbrauwen zien er weer mooi en vol uit!