Het is nu ruim een week na de behandeling (semi permanente wenkbrauwen) en ik vind het mooi, heel natuurlijk. Bij mee!
F.B.•meer dan 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Nina is echt een topper. Stemt de vorm en kleur van permanente make-up wenkbrauwen heel zorgvuldig op je persoonlijke wensen af. Super mooi resultaat.
M.K.•meer dan 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Vriendelijk ontvangen en heel kundig advies gehad. Duidelijk dat Mimi heel veel ervaring heeft!! Ik kom hier zeker terug!
M.B.•meer dan 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Ik werd super goed geholpen en geadviseerd! Erg blij met het eindresultaat!
F.d.•meer dan 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Mooie plek! Rustige omgeving en sfeer. Ik heb mijn wenkbrauwen laten doen door Cheri. Altijd goede service en mijn wenkbrauwen zien er weer mooi en vol uit!