Ben super blij met de lashlifting en verven!
Zeer relaxte sfeer, aanrader!
G.N.•almost 6 years ago
Verified review
Heel prettig en professioneel
S.v.•almost 6 years ago
Verified review
Zeer goede kwaliteit van de behandeling.
Professioneel en vakkundig.
Alle behandelingen geven een heel natuurlijk effect.
En de sfeer en setting is prachtig in de studio en vriendelijk personeel.
C.S.•almost 6 years ago
Verified review
Ik voelde mij meteen welkom, ik werd comfortabel gemaakt en de behandeling werd professioneel uitgevoerd en de resultaat is erg mooi. Ik krijg veel complimenten over mijn wenkbrauw en wimpers, dus Nina doet het GOED :)
J.f.•almost 6 years ago
Verified review
Prettige ruime zaak; wenkbrauwen super gedaan. Ik ga zeker terug!