Prettige en persoonlijke aanpak in een sfeervolle en rustige ruimte en - het belangrijkste - een mooi resultaat!
R.C.•over 5 years ago
Verified review
Ik ben zeer tevreden, vond de behandeling heel zorgvuldig en prettig geconcentreerd! Blij mee en kom zeker terug 😊
m.b.•over 5 years ago
Verified review
Super mooie kleur heeft Rosa gekregen!
WE LOVE DENNIS :))))
H.S.•almost 6 years ago
Verified review
ik vond het eerste gesprek en gelijk aan de slag met de wenkbrauwen gaan prettig, en de uitleg over wat er gaat gebeuren was heel duidelijk. ik heb er alle vertrouwen in