Prettige en persoonlijke aanpak in een sfeervolle en rustige ruimte en - het belangrijkste - een mooi resultaat!
R.C.•meer dan 5 jaar geleden
Geverifieerde review
Ik ben zeer tevreden, vond de behandeling heel zorgvuldig en prettig geconcentreerd! Blij mee en kom zeker terug 😊
m.b.•meer dan 5 jaar geleden
Geverifieerde review
Super mooie kleur heeft Rosa gekregen!
WE LOVE DENNIS :))))
H.S.•bijna 6 jaar geleden
Geverifieerde review
ik vond het eerste gesprek en gelijk aan de slag met de wenkbrauwen gaan prettig, en de uitleg over wat er gaat gebeuren was heel duidelijk. ik heb er alle vertrouwen in