Nina neemt haar vak serieus en is zeer professioneel! Dat geldt ook voor de mensen die ze bij haar in de studio heeft aangetrokken. Ieder met haar eigen specialisme, maar ook wel overlappend; Daisy en Mini. Ze zijn allemaal erg bekwaam in hun vak en maken je mooier, maar het blijft altijd natuurlijk. En dat is voor mij een must!
Ik ben daarom ook erg blij dat ik Nina jaren geleden heb gevonden!
Martine•over 1 year ago
Verified review
Nina heeft mijn wenkbrauwen (PMU) gedaan. Ze is zeer deskundig en klantvriendelijk.
Een aanrader voor iedereen.
Patsy•over 1 year ago
Verified review
Goed
Treatment by DAISY (wimper&wenkbrauw specialist)•Eyebrow Waxing
Natascha•over 1 year ago
Verified review
De wimperlift is heel mooi gezet. Hij blijft goed zitten. Ik ben er heel blij mee!
Eyelash Perming
Sarah•over 1 year ago
Verified review
Top
Treatment by MINI (wimper&wenkbrauw specialist)•Eyebrow Threading