Nina neemt haar vak serieus en is zeer professioneel! Dat geldt ook voor de mensen die ze bij haar in de studio heeft aangetrokken. Ieder met haar eigen specialisme, maar ook wel overlappend; Daisy en Mini. Ze zijn allemaal erg bekwaam in hun vak en maken je mooier, maar het blijft altijd natuurlijk. En dat is voor mij een must!
Ik ben daarom ook erg blij dat ik Nina jaren geleden heb gevonden!
Martine•meer dan 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Nina heeft mijn wenkbrauwen (PMU) gedaan. Ze is zeer deskundig en klantvriendelijk.
Een aanrader voor iedereen.
Patsy•meer dan 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Goed
Behandeling door DAISY (wimper&wenkbrauw specialist)•Wenkbrauwen harsen
Natascha•meer dan 1 jaar geleden
Geverifieerde review
De wimperlift is heel mooi gezet. Hij blijft goed zitten. Ik ben er heel blij mee!
Wimper permanent
Sarah•meer dan 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Top
Behandeling door MINI (wimper&wenkbrauw specialist)•Wenkbrauwen - threaden