Yvonne heeft mij weer goed gekleurd en mooi geknipt. Zeer vakkundige en aardige styliste. En altijd gezellig.
Tot de volgende keer.
Styled by Yvonne•Ladies' Root Colouring
Sonja•over 1 year ago
Verified review
Ik moest een half uur wachten omdat het wat uitliep. Vond ik niet erg, maar vond wel dat me dan een kop koffie aangeboden had kunnen worden ter compensatie. Ik ben verder goed geknipt terwijl ik lastig haar heb door een prettige kapster.
Ladies' Haircuts
Els•over 1 year ago
Verified review
Mijn pony was netjes en mooie geknipt. Ik kom zeker terug 🙂
Styled by Joëlle•Fringe Trim
Astrid•over 1 year ago
Verified review
Altijd fijn om bij deze kapper te komen , fijne sfeer goeie kappers ,en echt goeie service .
Ik ben altijd bij Ashley , en altijd blij met het resultaat .
Ashley is een toppertje .