Yvonne heeft mij weer goed gekleurd en mooi geknipt. Zeer vakkundige en aardige styliste. En altijd gezellig.
Tot de volgende keer.
Styling door Yvonne•Kleuren - uitgroei
Sonja•meer dan 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Ik moest een half uur wachten omdat het wat uitliep. Vond ik niet erg, maar vond wel dat me dan een kop koffie aangeboden had kunnen worden ter compensatie. Ik ben verder goed geknipt terwijl ik lastig haar heb door een prettige kapster.
Vrouwen knippen
Els•meer dan 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Mijn pony was netjes en mooie geknipt. Ik kom zeker terug 🙂
Styling door Joëlle•Pony knippen
Astrid•meer dan 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Altijd fijn om bij deze kapper te komen , fijne sfeer goeie kappers ,en echt goeie service .
Ik ben altijd bij Ashley , en altijd blij met het resultaat .
Ashley is een toppertje .